CADA PEIXERA TÉ UN NOMBRE DIFERENT DE PEIXOS.

Propostes d’activitats:
  • Primer parlem de si tenen molts o pocs peixos.
  • Presentem dues peixeres una amb peixos petits i l’altra amb peixos més grossos i preguntem:”quina creus que té més peixos?”. “com t’ho has fet per saber-ho?”.
  • Donem una peixera i proposem: “trobar una altra que tingui més (o menys) peixos que aquesta”.
  • Ensenyem una peixera i proposem: ”Separeu totes les que tenen més peixos que (o menys que, o tants com)  aquesta”.
  • Ensenyem una peixera i els proposem: “Busqueu una que tingui un nombre de peixos diferents que aquesta”.
  • Cada nen té moltes canyes per pescar un peix amb cada una. Proposem: ”Penseu quantes canyes heu d’utilitzar a cada peixera perquè quedin dos peixos”.

Podeu construir un altre material amb la mateixa idea amb altres elements (cotxes, cavalls, pilotes,etc) en funció dels gustos del petit. Aconsello millorar la idea del material emprant imatges reals envers d’il·lustracions d’aquesta manera no acotarem l’expressió plàstica dels petits.
Material del GAMAR